مرحله 2 خواهد PKD ادرار پروتئین باعث
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بابونه گل به خوبی کپسول برای بیماری مزمنمرحله 2 خواهد PKD ادرار پروتئین باعث

مرحله 2 خواهد PKD ادرار پروتئین خیلی اوقات باعث، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک پیشرفت خواهد به فاز 2 در مورد 30-40 ساله. در این مرحله، برخی از علائم شروع به نشان می دهد، در حالی که پروتئین در ادرار است تنها یکی از این نشانه ها. اگر بیماران پیدا پروتئین در ادرار، باید انجام شود تا کاهش درمان برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها.

پنج مرحله و ویژگی های PKD

مرحله 1: این دوره اضطراری نامیده می شود. همه کیست های کلیوی در این مرحله کاملا کوچک است، بنابراین بیماران هیچ نشانه ای ندارند.

مرحله 2: آیا دوره رشد. کیست های کلیوی به سرعت در حال گسترش است، و بیماران حدود 30 ~ 40 سال سن دارد. در همین حال، برخی از علائم شروع به ظاهر می شود.

مرحله 3: این دوره گسترش نامیده می شود. هنگامی که بیماران مسن تر از 40 سال، برخی از کیست های کلیوی باید بیشتر از 4 سانتی متر آنها شروع به آسیب سلول های ذاتی کلیه باشد. فشار خون بالا، پروتئینوری، هماچوری، درد پشت، هماچوری، و غیره، ممکن است یک به یک به نظر می رسد.

مرحله 4: این دوره پشت سر هم نامیده می شود. در اثر علت خارجی کیست های کلیوی به راحتی می توانید شکستن و باعث برخی از مشکلات خطرناک است.

مرحله 5: مرحله اورمی. پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک در نارسایی مزمن کلیه، و بیماران ممکن است نیاز به شروع به دیالیز یا پیوند کلیه.

مرحله 2 PKD و پروتئین در ادرار

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم می دانم که اگر پروتئین است علائم شایع مرحله 2 PKD نیست، برخی از بیماران این مشکل. این است با توجه به کلیه مانع اتهام توسط کیست بزرگ کلیوی آسیب دیده. کلیه می تواند ضایعات فیلتر اما نگه داشتن مواد مفید در بدن است که به علت اتهام سد و مانع مکانیک. پروتئین ها در بدن حمل بار منفی دارد، اما بار مانع کلیه است.

به نظر از این، بیماران باید برخی از روش های درمانی برای کاهش کیست های کلیوی و سلول کلیوی موثر آسیب دیده تعمیر کنند. برای تعیین درمان مناسب برای شما است، شما می توانید با ما از طریق پیام انجمن شوید و یا از طریق ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com تماس بگیرید.

http://www.enfermedad-renal.com/la-enfermedad-renal-poliquistica/2113.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: